محل تبلیغات شما

مشتریان راضی و خوشحال چیزی هست که همه‌ی ما به آن نیاز داریم. بعضی از آنها خنثی هستند که هیچگونه بازخورد و احساسی را به شما منتقل نمی‌کنند، سایر آنها کسانی هستند که همیشه به نظر می‌آید از شما ناراضی و عصبانی هستند، چه از تیم شما، چه از محصولات شما و حتی خدمات شما.
گروه دوم که ما آنها را مشتریان خشمگین می‌نامیم، در واقع بهترین منبع برای بازخورد و یادگیری شما هستند.
در این مقاله سعی داریم در مورد اینکه، چگونه از این گروه سود برده و همچنین تعدادی متد به منظور ترغیب آنها، آموزش داده خواهد شد.

مدیریت ذره‌بینی یا مایکرومنیجمنت

چرا مشتریان خشمگین بهترین منبع بازخورد برای شما هستند؟

چرخه ادوارد دمینگ

بازخورد ,مشتریان ,گروه ,منبع ,داریم ,خشمگین ,چه از ,مشتریان خشمگین ,بازخورد و ,بهترین منبع ,هستند که

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها