مشتریان راضی و خوشحال چیزی هست که همهی ما به آن نیاز داریم. بعضی از آنها خنثی هستند که هیچگونه بازخورد و احساسی را به شما منتقل نمیکنند، سایر آنها کسانی هستند که همیشه به نظر میآید از شما ناراضی و عصبانی هستند، چه از تیم شما، چه از محصولات شما و حتی خدمات شما.
گروه دوم که ما آنها را مشتریان خشمگین مینامیم، در واقع بهترین منبع برای بازخورد و یادگیری شما هستند.
در این مقاله سعی داریم در مورد اینکه، چگونه از این گروه سود برده و همچنین تعدادی متد به منظور ترغیب آنها، آموزش داده خواهد شد.
مدیریت ذرهبینی یا مایکرومنیجمنت
بازخورد ,مشتریان ,گروه ,منبع ,داریم ,خشمگین ,چه از ,مشتریان خشمگین ,بازخورد و ,بهترین منبع ,هستند که
درباره این سایت